Hjälp

Spelkonto

Spelkontot är personligt och laddas med pengar genom bankkort, swish eller internetbank. När du sedan spelar eller bokar tider dras pengar från ditt spelkonto. Det är inte möjligt att spela eller boka om inga pengar finns på spelkontot.

Bokning av padeltid

För att boka tid måste du först logga in, detta gör du genom att ange användarnamn och lösenord. Klicka sedan på 'Schema' för att se spelschemat och bokningsbara tider. För att boka tid klicka på en bokningsbar tid (grön tid) och bekräfta sedan i nästa steg. Vill du se vad aktuell tid kostar håller du muspekaren över den lediga tiden. Genom att klicka i kalendern kan du byta dag samt månad.

Avbokning av tid

För att avboka tid gå först till 'Dina bokningar'. Under rubriken 'Dina kommande bokningar' ser du dina kommande bokningar. Klicka på 'Avboka' och bekräfta sedan avbokningen genom att klicka på knappen 'Avboka'. Du kan även avboka tid i 'Schemat' genom att klicka på din bokade tid (Gul). Beroende på hur lång tid innan du avbokar tiden har du möjlighet att få tillbaka bokningsavgiften, vilket meddelas innan du avbokar tiden.

Historik för Spelkonto

Klicka på 'Ditt Spelkonto', där kan du se historik så som bokade tider, spelade tider och påfyllning av pengar.

Fyll på Spelkonto

Klicka på 'Ditt Spelkonto' och sedan på knappen 'Fyll på Spelkonto'. Du kan sedan se ditt nya saldo under ditt spelkonto.

Ändra dina uppgifter samt lösenord

Under 'Dina uppgifter' kan du ändra dina uppgifter samt ändra lösenord.